ÜGYFLÉL-ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS
ELÉGEDETTEK AZ ÜGYFELEID? NEM TUDOD?
A MyPro Analytics által fejlesztett ügyfél-elégedettség mérő rendszerben nemzetközileg összehasonlítható és egyedi mérőszámokat is alkalmazunk, és mivel egy validáló rendszeren keresztül működik a mérés, ezért a céged honlapján is feltűntethető adatokat is biztosítunk.

Az elégedett ügyfelek véleménye segít az új partnerek felé való bizalomépítésben
Minden vállalkozás számára fontos, hogy a lehetséges megbízók felé bizalmat tudjon építeni, ezen üzletek sorsa múlhat. Ha a lehetséges partnere már a kapcsolatfelvétel előtt azt látják, hogy a céged megbízható, akkor sokkal nagyobb eséllyel juttok el az üzletkötésig.
4 ügyfélelégedettségi mérőszám a komplex eredményért
A MyPro Analytics rendszerében több mérőszámot és technikát ötvözünk annak érdekében, hogy a legteljesebb képet tudjuk mutatni az ügyfél-elégedettség tekintetében. A Net Promoter Score (NPS) – Ügyfél Ajánlási Index, a Customer Effort Score (CES) – Ügyfél Kényelmi Index, és a Customer Satisfaction Score (CSAT) – Ügyfél Elégedettségi Index mind fontos mérőszámok, amelyeket átlátható formában mérünk. Ezek mellett használjuk még a saját fejlesztésű MyPro Analytics Satisfaction Score-t (MPAS), ami egy algoritmus alapján súlyozza a különböző válaszokat, és ez alapján egy összesített ügyfél-elégedettségi indexként is funkcionál.
A mérőszámok mellett lehetőség van arra is, hogy az ügyfelek névvel adjanak visszajelzést, és felhatalmazást adjanak neked, hogy a véleményüket felhasználd további felhatalmazás kérés nélkül, így rengeteg időt és energiát takarítunk meg számodra. A neked szimpatikus véleményeket cégnévvel, és személynévvel azonnal feltöltheted a honlapod testimonial szekciójába, vagy megjelenítheted a közösségi oldalaidon.
MyPro Analyrics Satisfaction Score (MPAS)
Az MPAS egy algoritmusalapú súlyozással megállapított mérőszám, amely 9 tényezőt vesz figyelembe, a MyPro Analytics saját fejlesztésű mérőszáma.
Net Promoter Score (NPS)
A Net Promoter Score egy ügyfél-elégedettségi és lojalitás-mérő mutató, amelyet az ügyfélhűség és az ajánlási hajlandóság mérésére használunk.
Customer Effort Score (CES)
A Customer Effort Score-ral azt mérjük, hogy az ügyfeleidnek mekkora erőfeszítést jelentett a közös munka, vagy egy szolgáltatás igánybevétele.
Customer Satisfaction Score (CSAT)
A Customer Satisfaction Score vagy Ügyfél-elégedettségi mutatóval azt mérjük, hogy mennyire elégedettek az ügyfelek egy adott termékkel, szolgáltatással.
Ajánlások begyűjtése, bizalomépítés
A mérőszámok mellett lehetőség van arra is, hogy az ügyfelek névvel adjanak visszajelzést, és felhatalmazást adjanak neked, hogy a véleményüket felhasználd további felhatalmazás kérés nélkül, így rengeteg időt és energiát takarítunk meg számodra. A neked szimpatikus véleményeket cégnévvel, és személynévvel azonnal feltöltheted a honlapod testimonial szekciójába, vagy megjelenítheted a közösségi oldalaidon.
Nagy öröm a több éve tartó, folyamatos, közös munka!
És az öröm forrása a siker!
Ferling József
FERLING Kft.
Tanúsítvány az eredményekről
Fontos számodra, hogy mások is lássák, hogy az ügyfeleid elégedettek veled? Validáljuk az eredményeket, így tanúsítani is tudjuk, hogy amilyen eredményt egy cég elért, az valós eredmény, amelyről tanúsítványt is kiállítunk, amit fel tudsz használni a honlapodon, social media felületeiden a bizalom építésére. Az eredményről a kérésedre egy pecsétet hozunk létre, amellyel igazoljuk, hogy a kapott eredmény valós.

Egyszerűen használható felület, de hogyan működik?
A felületen lehetőséged van arra, hogy több projektet indíts, és menedzselj. Egy projekt 1 perc alatt indítható.
Minden projekthez a rendszer egy egyedi linket hoz létre, amelyet a honlapodra, social media felületeidre, emailbe ágyazhatsz. A linkre kattintva azonnal kezdődik a kitöltés, amely szintén nagyon rövid időt vesz igénybe, nagyjából 2 percet.
Az eredményeket projekt és időszak szerint is szűrheted, és a mérőszámok mellett megnézheted az egyes kérdésekre kapott válaszokat értékét, és a szöveges visszajlezéseket is.